Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

_cyberscape

(in reply to pan)

Ένα χαλί, τεράστιο, παγκόσμιο, χωρίς εξάρσεις, χωρίς πυκνώσεις και αραιώσεις.
Παντού είσαι στο σπίτι σου, είσαι στο inbox σου, είσαι στο blog σου.
Αρκεί να έχεις πρόσβαση. Και όρεξη.
Αρκεί να είσαι μέλος αυτής της -νέας- κοινότητας. Να την κατέχεις και να σε κατέχει.
Ή μήπως όχι;

Ένα μαγικό χαλί, που σου επιτρέπει να πετάς, να απογειώνεσαι από την Καλαφάτη, να προσγειώνεσαι στη Λομβάρδου, στο Παρίσι, στη Ρόδο, στη Θεσσαλονίκη, να μιλάς, να ακούς, να νιώθεις, σαν να ήσουν εκεί.
Ή μήπως είσαι εκεί -με έναν νέο τρόπο-;


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

και έτσι, απαλά,
χαθήκαμε στο μάτριξ.

είμαι εδω. Μιλάω με εκεί, θέλω να είμαι εκεί, γράφω αλλού, σκέφτομαι παρακάτω.

είμαι εδώ?
είμαι παντού?


*αν είμαι παντού, μήπως είμαι η μικρή αννούλα? (πως να καταστρέψετε ένα σχόλιο)

pan